I13MP- SANTALAHTI
keskiviikko 25. toukokuuta 2016
24.5-25.5
Korjausmaalasin seinien alareunoja, maalasin yhdet kyprokki kaistaleet pohjiin ja pintoihin, autoin Tiia rajaamaan yhden kopin alareunat, pesin rissan, pikku rissan ja pensselin.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.