I13MP- SANTALAHTI

keskiviikko 27. huhtikuuta 2016

18.4-22.4

Olimme koululla tekemässä näyttöä.
Lähettänyt Anna Santalahti klo 17.12 Ei kommentteja:
Kohteen lähettäminen sähköpostitseBloggaa tästä!Jaa X:ssäJaa FacebookiinJaa Pinterestiin

11.4-15.4

Maalattiin patteriputkia, kannettiin tasotesäkkejä sisälle ja hiottiin rappukäytävää ylhäältä alaspäin Tiian kanssa.
Lähettänyt Anna Santalahti klo 17.12 Ei kommentteja:
Kohteen lähettäminen sähköpostitseBloggaa tästä!Jaa X:ssäJaa FacebookiinJaa Pinterestiin

4.4-8.4

Maalattiin patteriputkia.
Lähettänyt Anna Santalahti klo 17.10 Ei kommentteja:
Kohteen lähettäminen sähköpostitseBloggaa tästä!Jaa X:ssäJaa FacebookiinJaa Pinterestiin

30.3-1.4

Maalattiin patteriputkia.
Lähettänyt Anna Santalahti klo 17.09 Ei kommentteja:
Kohteen lähettäminen sähköpostitseBloggaa tästä!Jaa X:ssäJaa FacebookiinJaa Pinterestiin
Uudemmat tekstit Vanhemmat tekstit Etusivu
Tilaa: Blogitekstit (Atom)

TOP-jakso

TOP-jakso

Blogiarkisto

  • ▼  2016 (28)
    • ►  kesäkuuta (1)
    • ►  toukokuuta (8)
    • ▼  huhtikuuta (4)
      • 18.4-22.4
      • 11.4-15.4
      • 4.4-8.4
      • 30.3-1.4
    • ►  maaliskuuta (9)
    • ►  helmikuuta (6)

Tietoja minusta

Anna Santalahti
Tarkastele profiilia
Teema: Mieletön malli. Sisällön tarjoaa Blogger.