I13MP- SANTALAHTI
keskiviikko 27. huhtikuuta 2016
18.4-22.4
Olimme koululla tekemässä näyttöä.
11.4-15.4
Maalattiin patteriputkia, kannettiin tasotesäkkejä sisälle ja hiottiin rappukäytävää ylhäältä alaspäin Tiian kanssa.
4.4-8.4
Maalattiin patteriputkia.
30.3-1.4
Maalattiin patteriputkia.
Uudemmat tekstit
Vanhemmat tekstit
Etusivu
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)