I13MP- SANTALAHTI
keskiviikko 25. toukokuuta 2016
2.5-4.5
Maalasin kahdet patteriputket, putsasin rappuset loppuun. Kittasin rappukäytävässä, ruiskutin rappukäytävän ja Benkku telasi perässäni. Laitoin akustoo nurkkiin ja tasoitin reikiä seinistä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.