I13MP- SANTALAHTI
tiistai 29. maaliskuuta 2016
29.3
Maalattiin patteriputkia, kannettiin tasoitesäkkejä, pestiin teloja ja nauhoitettiin.
25.3-28.3
PÄÄSIÄISVAPAA!!
21.3
Maalattiin patteriputkia ja kävimme RTV hakemassa J saumatasoitetta ja nauhaa.
17.3
Maalattiin patteriputkia.
16.3
Maalattiin patteriputkia ja kannoimme tasoitesäkkejä eri kerroksiin.
14.3-15.3
Maalasin Tiian kanssa pannuhuoneen pohjiin ja pintoihin. Tehtiin se osana näyttöä.
7.3-8.3
Vaihdettiin työmaata ja menimme loimalahteen työmaalle suojamaan rivitalo asuntojen ikkunoita.
26.2-7.3
HIIHTOLOMA!!
24.-26.2
Maalasin patteriputkia.
Uudemmat tekstit
Vanhemmat tekstit
Etusivu
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)