I13MP- SANTALAHTI
keskiviikko 1. kesäkuuta 2016
26.-27.5
Hioin ruokailusalissa oviaukkoja ja yhtä seinää. Pääsin myös maalaamaan sen kun olin hionut.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.