I13MP- SANTALAHTI

keskiviikko 1. kesäkuuta 2016

26.-27.5

Hioin ruokailusalissa oviaukkoja ja yhtä seinää. Pääsin myös maalaamaan sen kun olin hionut.
Lähettänyt Anna Santalahti klo 18.41 Ei kommentteja:
Kohteen lähettäminen sähköpostitseBloggaa tästä!Jaa X:ssäJaa FacebookiinJaa Pinterestiin
Uudemmat tekstit Vanhemmat tekstit Etusivu
Tilaa: Blogitekstit (Atom)

TOP-jakso

TOP-jakso

Blogiarkisto

  • ▼  2016 (28)
    • ▼  kesäkuuta (1)
      • 26.-27.5
    • ►  toukokuuta (8)
    • ►  huhtikuuta (4)
    • ►  maaliskuuta (9)
    • ►  helmikuuta (6)

Tietoja minusta

Anna Santalahti
Tarkastele profiilia
Teema: Mieletön malli. Sisällön tarjoaa Blogger.