I13MP- SANTALAHTI
keskiviikko 1. kesäkuuta 2016
26.-27.5
Hioin ruokailusalissa oviaukkoja ja yhtä seinää. Pääsin myös maalaamaan sen kun olin hionut.
keskiviikko 25. toukokuuta 2016
24.5-25.5
Korjausmaalasin seinien alareunoja, maalasin yhdet kyprokki kaistaleet pohjiin ja pintoihin, autoin Tiia rajaamaan yhden kopin alareunat, pesin rissan, pikku rissan ja pensselin.
18.5-23.5
Olin sairaslomalla.
16.5-17.5
Korjausmaalasin patteriputkia.
11.5-13.5
Olin sairaslomalla.
Vanhemmat tekstit
Etusivu
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)