I13MP- SANTALAHTI

keskiviikko 1. kesäkuuta 2016

26.-27.5

Hioin ruokailusalissa oviaukkoja ja yhtä seinää. Pääsin myös maalaamaan sen kun olin hionut.
Lähettänyt Anna Santalahti klo 18.41 Ei kommentteja:
Kohteen lähettäminen sähköpostitseBloggaa tästä!Jaa X:ssäJaa FacebookiinJaa Pinterestiin

keskiviikko 25. toukokuuta 2016

24.5-25.5

Korjausmaalasin seinien alareunoja, maalasin yhdet kyprokki kaistaleet pohjiin ja pintoihin, autoin Tiia rajaamaan yhden kopin alareunat, pesin rissan, pikku rissan ja pensselin.
Lähettänyt Anna Santalahti klo 21.01 Ei kommentteja:
Kohteen lähettäminen sähköpostitseBloggaa tästä!Jaa X:ssäJaa FacebookiinJaa Pinterestiin

18.5-23.5

Olin sairaslomalla.
Lähettänyt Anna Santalahti klo 20.57 Ei kommentteja:
Kohteen lähettäminen sähköpostitseBloggaa tästä!Jaa X:ssäJaa FacebookiinJaa Pinterestiin

16.5-17.5

Korjausmaalasin patteriputkia.
Lähettänyt Anna Santalahti klo 20.56 Ei kommentteja:
Kohteen lähettäminen sähköpostitseBloggaa tästä!Jaa X:ssäJaa FacebookiinJaa Pinterestiin

11.5-13.5

Olin sairaslomalla.
Lähettänyt Anna Santalahti klo 20.54 Ei kommentteja:
Kohteen lähettäminen sähköpostitseBloggaa tästä!Jaa X:ssäJaa FacebookiinJaa Pinterestiin
Vanhemmat tekstit Etusivu
Tilaa: Blogitekstit (Atom)

TOP-jakso

TOP-jakso

Blogiarkisto

  • ▼  2016 (28)
    • ▼  kesäkuuta (1)
      • 26.-27.5
    • ►  toukokuuta (8)
    • ►  huhtikuuta (4)
    • ►  maaliskuuta (9)
    • ►  helmikuuta (6)

Tietoja minusta

Anna Santalahti
Tarkastele profiilia
Teema: Mieletön malli. Sisällön tarjoaa Blogger.