I13MP- SANTALAHTI
keskiviikko 27. huhtikuuta 2016
11.4-15.4
Maalattiin patteriputkia, kannettiin tasotesäkkejä sisälle ja hiottiin rappukäytävää ylhäältä alaspäin Tiian kanssa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.