I13MP- SANTALAHTI
tiistai 29. maaliskuuta 2016
21.3
Maalattiin patteriputkia ja kävimme RTV hakemassa J saumatasoitetta ja nauhaa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.