I13MP- SANTALAHTI
tiistai 23. helmikuuta 2016
Viides päivä
Hioin patteriputkista tasoitemassaa pois jonka jälkeen maalasin ne.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.